torsdag 14 mars 2013

Rutbyte


Rutbyte ja, då pratar jag alltså inte om RUT och ROT avdrag utan om att byta rutor med varandra. Mormorsrutor alltså. Det är bloggen Annelies liv och lite till, eller antiann som håller i det. Det är bara för vem som helst att anmäla sig genom att kontakta henne och sedan är det bara att börja byta!
Tanken är att alla ska få ihop till varsin filt i slutändan.
Den jag ska börja byta med har önskat färgerna ljusgul, ljusgrön och vit, hur rutorna blir visar jag först efter att de har kommit fram till mottagaren så hon får se dom först :).

En annan kul grej är att bloggen Carros krypin samlar ihop rutor som hon i sommar ska göra ett förtält (!) av,  till en fullstor husvagn. Det vill man ju inte missa! Alla är välkomna att vara med, det är bara att titta in hos henne för mer info.

1 kommentar:

  1. Jag är så nyfiken att jag inte vet var jag ska ta vägen! :)

    SvaraRadera